A Metától származó belső dokumentumok szerint naponta 15 milliárd csaló hirdetést jelenít meg platformjain a Facebook üzemeltetője. Egy 2024 végéről származó becslés szerint a csaláshoz használt, illetve tiltott árukat megjelenítő hirdetésekből mintegy 16 milliárd dollár bevétele származott a cégnek, ami a teljes bevételének a 10 százaléka. A hirdetésekkel tiltott internetes kereskedelmi szolgáltatásokat és befektetéseket, illegális online kaszinókat, valamint tiltott gyógyászati termékeket kívántak népszerűsíteni a hirdetések feladói. Az egyértelműen csalásra épülő, úgynevezett magas kockázatú hirdetésekből évente nagyjából 7 milliárd dollár bevételre tesz szert a Meta egy másik belső dokumentum szerint. Az üggyel kapcsolatban kiszivárgott iratok azt mutatják, hogy a cég legalább három éven keresztül nem tudta megakadályozni, hogy az illegális reklámok rendszeresen eljussanak a Facebook, az Instagram és a Whatsapp több milliárd felhasználójához. Mint kiderült, a csaláshoz használt hirdetések nagy része olyan hirdetőktől származott, akiket a Meta belső figyelmeztető rendszere eleve kockázatosként értékelt. A dokumentumok szerint a vállalat csak akkor tiltja ki a gyanús hirdetőket, ha csalásszűrő rendszerei legalább 95 százalékos valószínűséggel azt jósolják, hogy a hirdető valóban visszaélést követ el. Forrás : telex.hu
A poszt támogatója a Durex! Egy kis info a témában : Bár sokan azt gondolják, hogy a márkanév a „DURing sEX” (szex közben) kifejezést takarja. Az alapítók valójában a vállalat szellemiségét kifejező három szót sűrítették bele: DUrability, REliability EXcellence (tartósság, megbízhatóság, kíválóság).
A motorcsónakot egy 22 éves Flint Andrew Davis nevű fiatalember vezette, akinek nem volt engedélye a hajó vezetésére. A nyomozók megállapították, hogy Davis hajója a baleset idején 108 km/h sebességgel haladt. A balesetben három ember vesztette élettét!
A nemrég felkerült rádiós kívánságműsorban elhangzott kérésről a spanyol kolléga alábbi videója jutott eszembe 🙂 Egy lelkes olvasótok, Bundy Corona - The Rhythm of the Night (Official Music Video) #reebok #nike
Több mint három évtizede Európa legnagyobb terepjárós eseménye, ahol évről évre csaknem 1200 autó és 20 ezernél is több résztvevő szokott megjelenni.



